با افزایش قابلیت‌های الکترونیکی و اتصال به شبکه GIS

سامانه ۱۳۷ شهرداری بندر بوشهر بهبود و ارتقا یافت

الکترونیزه شدن سیستم‌ها، افزایش موضوعات، قابلیت دریافت کارتابل و راه اندازی سیستم تلفن گویا از موارد ارتقای سامانه دریافت شکایات شهرداری بندر بوشهر است

به گزارش روابط عمومی شهرداری بندر بوشهر، سامانه دریافت نظرات، پیشنهادات و شکایات شهروندان بهبود و ارتقای کلی یافت.

مدیر عامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری بندر بوشهر در این باره گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری بندر بوشهر برای نخستین بار بطور کامل الکترونیکی گردیده است.

ایمان چارکی با اشاره به راه اندازی تلفن گویا و سیستم ضبط خودکار نظرات شهروندان افزود: در سیستم جدید این سامانه، شهروندان می‌توانند ثبت نام کنند و رمز اینترنتی و کارتابل دریافت کنند و از بیش از پانصد عنوان، موضوع مورد نظر خود را انتخاب و گزارش نمایند.

وی افزود: با قابلیت‌های جدید این سامانه، کاربران می‌توانند از طریق GIS محل دقیق وقوع مشکل را تعیین نمایند.

قائم مقام شهردار بندر بوشهر درباره اهمیت این سامانه گفت: شهرداری بندر بوشهر اهتمام ویژه‌ای برای دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات شهروندان دارد، بطوری که شهروندان گرامی  می‌توانند بصورت ۲۴ ساعته مشکلات به وجود آمده در سطح شهر را به شهرداری اعلام نمایند.

وی افزود: بلافاصله پس از هر تماس، مورد مطرح شده بصورت کتبی به مسئول واحد مربوطه در شهرداری ارجاع داده می‌شود و تا بدست آمدن نتیجه مطلوب، توسط اداره بازرسی شهرداری مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

نوشته های مرتبط: 
پنجره: 

دیدگاه جدیدی بگذارید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.